Aangekomen!!

15 augustus 2016 - San José, Costa Rica

Heee

Het is lekker vroeg in de morgen hier, want het is nu 8:15. We hebben wat de tijden betreft wel een beetje last van de jetlag want we werden om 4;30 wakker. We slapen in een hotel voor 2 nachtjes, in San José de hoofdstad van Costa Rica. Ik slaap samen met mijn 2 broertjes op 1 kamer en m'n ouders op een andere kamer, dus dat is een gezellig zooitje.

We hebben een goede vlucht gehad. We vlogen eerst met KLM, en daarna nog een uurtje met een ander vliegtuig. Zoals je vaak bij lange vluchten hebt, kregen wij in het KLM toestel middag en avondeten. Nou dat middag ging er met moeite in, maar t avondeten was vet lekker!! We hadden pizza en een slade met tomaat mozzarella en pesto, en ook nog allemaal lekkere toetjes dus het eten beviel me wel. Om de tijd te doden zitten er altijd tv schermpjes in de vliegtuigstoelen voor je en dan kan je films, tv-programma's, muziek en nog veel meer kijken en luisteren. Dus ik heb een topvlucht gehad!

Nu ga ik m'n verhaal weer ff afronden want ik vind t wel weer mooi geweest.

Groetjesssss

Sofie

1. Tini Pover:
    18 augustus 2016
    Ik ben benieuwd naar wat je allemaal al hebt beleefd..........dat best wel gaaf zijn, groetjes Oma. pover